miércoles, 14 de abril de 2010

felicitare handmade de Paste (si) cu iepuras

aceasta felicitare am creat-o pentru unul din concursurile very scrap, tema trebuia sa fie cea a sarbatorii de Paste, am vrut sa fie ceva spiritual si vesel in acelasi timp, am folosit elemente printate (http://digiscrapkits.com) si deasemenea am adaugat ceva adezive;

in interior felicitarea are o miniminifelicitare cu iepuras unde se poate adauga o urare sau ceva, doua trei cuvintele frumoase;

nu sper sa castig, dar sper mult sa va placa!

6 comentarios:

isa dijo...

Imi place ideea minifelicitarii din interior! :)

catalina stanescu dijo...

ideea a venit in ultima clipa, cand ma gandeam ca am terminat, ally, seara buna!

very-scrap dijo...

buna Elena,

1000 de felicitations pentru paginute si felicitari

vroiam sa-ti multumesc mult pentru participarea la concursurile/provocarile de pe very-scrap ;
pup pup

Adriana dijo...

elena, de ce sa nu speri sa castigi? e super draguta si interesanta felicitarea , imi place mult :)

adriana dijo...

super felicitarile.Cea cu Domnul Isus e superba..

catalina stanescu dijo...

adita, ce-am mai umblat dupa comm tau!

esti adi din C., nu?