lunes, 11 de octubre de 2010

alicialia

haideti sa va scriu cate ceva despre "mis seguidores", prietenii de blog sau vecinii de blog care de multe ori sunt ca si vecinii de bloc, cu unii nu te vezi zile intregi, cu altii buna ziua-buna ziua, cu doi trei mai stai la barfa sau ...in fine:)


eu sunt o urmaritoare de bloguri la randul meu, recunosc nu intru peste tot, in general cele cateva randuri care imi apar zilnic pe lista de lectura ma conving sau nu, as vrea sa intru uneori si nu am timp, asta este!


deci, de la inceput, un pic foarte pic despre ALICIALIA,  designer made spain,  dupa cum am priceput eu picteaza pe material textil, matase,  are un stil foarte dragut, vesel, floricele, oite, fluturasi, povesti...:)


aici cateva lucrari, vizita placuta pe la ea!


http://alicialia.blogspot.com



  

1 comentario:

alicialia dijo...

Qué sorpresa! No había visto tu comentario, no he podido entender todo lo que pone, a ver si puedo traducirlo, pero de momento MUCHAS GRACIAS!!