viernes, 15 de octubre de 2010

KusudAnia

KusudAnia este blogul Kusudaniei (Dafina?) si al lui Andrei! Ce e insa kusudama?!


Kusudama e arta, arta japoneza, un alt fel de a face origami (papiroflexie) cu diferite module de hartie,( incepand cu doua, trei piese si ajungand pana la o suta si chiar mai mult, in functie de proiect). La origine, erau fabricate din diverse materiale, crengi, frunze , flori etc. si  folosite pentru pastrarea  tămâii si a altor arome pentru a tine  departe energiile negative, astazi sunt folosite frecvent cu scop decorativ;


Cred eu si sunt convinsa de fapt ca aceasta arta atunci cand o practici actioneaza ca o adevarata terapie a spiritului; am participat candva , demult, intr-o tabara explo, la un atelier de origami...stiti cum m-am simtit, ca un copil descoperind un mister!  Se decupeaza asa, ca un fel de spatiu alb in timp si tu intri acolo si creezi:)


In fine! Invitasem de fapt in dimineata asta pe KusudAnia si Andrei!


Cateva din lucrarile lor (nu doar kusudama, veti gasi acolo multi cercelusii ,coliere) , nu ezitati sa le faceti o vizita, organizeaza multe ateliere unde, pe langa origami, kusudama si mai stiu eu ce minuni japonizaresti  se canta la chitara si se bea ceai!

http://kusudania.blogspot.com








iar aici, o recomandare aparte
Kusudama Me!

2 comentarios:

KusudAnia dijo...

Multumim pentru invitatie, pentru cuvintele frumoase, pentru ca ne urmariti si pentru ca ne promovati pe blogul dumneavoastra...in ultima perioada am fost foarte ocupati dar promitem ca vom veni cu lucrari noi si diverse in saptamanile ce urmeaza....timpul este singurul dusman al creativitatii noastre, se muleaza in asa fel pe activitatile noastre incat pentru arta raman doar cateva ore in noapte,sau deloc...va multumim si va dorim spor, timp si creativitate.... cu drag Dafina si Andrei

catalina stanescu dijo...

multumesc si eu, cu multa placere!