jueves, 13 de enero de 2011

NOU

Sper ca nu voi renunta foarte repede la noua imagine a blogului, imi place si m-am tot invartit la "afacerea" asta de ma doare capul, nu am fost foarte inspirata si pana am gasit formula confortabila a durat ceva!


Ma gandeam sa las cateva ganduri, asa cum le sta bine inceputurilor de drum, sa multumesc in primul rand celor care m-au urmarit constant , desi sunt constienta ca nu de fiecare data am oferit foarte mult...Imi place ce fac aici, mai mult, de cand am descoperit  Very Scrapul am cunoscut persoane speciale,  cu mult talent si ingeniozitate , dar mai ales cu suflet deosebit , este placut sa ai cu cine impartasi micile pasiuni, ce sa mai spun...am avut si multe momente cand plictiseala si-a facut loc si am renuntat si n-am mai gasit nici o motivatie interioara si nici din afara...dar , din fericire, sunt momente scurte si probabil, firesti;





Cum mi-as dori sa continui .?!..sa fac lucrurile cat mai bine, sa gasesc resurse interioare si de asemenea sa am posibilitatea sa investesc mai mult chiar si  finaciar pentru a trece un pic mai departe de digital si  a-mi reproduce ideile in lucruri mai concrete.




E, dar pana atunci, sa nu ma agit prea mult, ca imi fuge inspiratia de tot!



Va pup!

2 comentarios:

ileana-carmen dijo...

Ce surpriza la inceput de an! Cineva si-a schimbat imaginea blogului...care e foarte frumos. Felicitari! Doamne, cate mai am de invatat!

catalina stanescu dijo...

ileana, ma onoraza trecerea ta si ma bucur , iti doresc multa inspiratie si iti multumesc!