viernes, 25 de febrero de 2011

EXPERIEMENTE PHOTOSHOP





Exista multe tutoriale despre cum sa lucrezi o fotografie in Photoshop; eu vreau sa va spun ca niciodata nu ajung la rezultatul prezentat, ce-i drept nu cred ca inteleg nici foarte bine toti pasii; metoda mea este incercarea pe dibuite sau cautarea curioasa a tuturor efectelor disponibile in program; si ajungi uneori la chestii surprinzatooare; niciodata nu mi-am notat pasii asa ca multe drumuri le-am pierdut si n-as mai stii cum si ince fel am ajuns la un anumit efect; ca de exemplu in fotografia de mai sus, cu Miri; cel putin imi place mult rezultatul, dar de acum incolo voi fi mai atenta cand fac experimente de genul asta si am sa-mi notez traseul;

a iesiit interesant, nu?

Nu stiu daca v-am spus , Miri va avea o surioara, daca doriti sa vedeti ce si cum, am dat drumul la Jurnarel -de-Bebeluka!

2 comentarios:

Lala dijo...

Felicitari Elena, sarcina usoara si o bebelusa sanatoasa!
Miriam va fi o sora mai mare super!

catalina stanescu dijo...

multumesc din suflet!

da, ai dreptate, miri imi va fi de mare ajutor.