martes, 12 de abril de 2011

SIMPLEMENTE PAPERS





Si mi tiempo se lo merece!




5 comentarios:

CBH dijo...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 3 post on Apr. 12, 2011. Thanks again.

kiddo dijo...

Multumiri pentru frumoasa hartie!

catalina stanescu dijo...

kiddo, iti multumesc si eu de apreciere si chiar m-as bucura sa stiu ca iti sunt de folos, sincer desi creez de mult timp, nu am vazut in nici un fel cum sunt folosite hartiile mele digitale si tare mi-ar placea!

Anónimo dijo...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [13 Apr 01:00am GMT]. Thanks, Maria

kiddo dijo...

Draga Elena, am facut o felicitare folosind unul dintre modelele de hartie create de tine. Din pacate nu stiu cum se pune aici link catre postarea mea, asa ca il pun cum stiu :) Sper sa iti placa modul in care am folosit hartia :) Imi sunt dragi inca vreo cateva modele, asa ca vor mai aparea in felicitarile pe care le am in proiect :) Multumesc mult!
http://printre-pagini.blogspot.com/2011/04/iepurasul-de-paste.html