martes, 3 de enero de 2012

CASTIGATOR CONCURS PRINTEAZA SI CREEAZA -DECEMBRIE

Si la multi ani tuturor, ma gandesc la multe lucruri frumoase si vi le doresc si voua!

In decembrie v-am propus la "PRINTEAZA SI CREEAZA"   setul  DULCE NAVIDAD; din pacate abia acum am vazut ca nu se poate descarca, desi Rux si Oana mi-au spus asta si mi l-au cerut prin email, dar nu am mai verificat si , intr-adevar, problema a fost la mine, sorry...


Deci , doua lucrari in concurs:

Oana - http://dulceameacasa.blogspot.com


si Rux - http://copilarim.blogspot.com/


Va multumesc foarte mult!
Premiul merge la Oana, felicitari!


Maine voi posta noua provocare, va astept.


4 comentarios:

copilarim dijo...

La multi ani si tie Elena:D! si felicitari Oana:D!!
Abia astept noua provocare ;))!!
va pup
rux

dulceameacasa dijo...

:) Multumesc. Trebuie sa recunosc ca sunt emotionata. Un an bun va doresc si eu.

AlinaS. dijo...

Foarte frumoase! Felicitari! Incercasem si eu si nu a mers la descarcat, dar am zis ca eu am o problema. Pana astazi reuseam cu greu sa intru si pe blog, antivirusul meu ma tot avertiza ca nu e safe; astazi insa am intrat usor, fara sa-mi apara avertisment si nici casute diverse cu reclame. Acum am o problema la printat; sper sa rezolv.

catalina stanescu dijo...

alina, e o veste buna, tocmai am suprimat contadorul, cel care numara vizitele, se pare ca de acolo venea problema;

voi urmari, sper sa nu mai fie probleme si cei care doresc sa intre in pagina mea sa o faca cu incredere si relax:)

spor!