jueves, 26 de enero de 2012

FOARTE SUPARATA

Sunt foarte suparata. Ma intreaba lumea daca fac bani cu blogul. Eu stupefiata. Ce bani ? Din publicitate adsense. Pai eu nu am pus niciodata asa ceva in blog.

Dragii mei, nu stiu ce vedeti voi pe pagina mea, da yo nu stiu ce sa mai ma fac.

Da-i si cauta in web rezolvare. Toata lumea te invata cum sa adaugi anunturile, nu cum sa le iei. Si tipa asta de aici are cam aceeasi problema. Se pare ca nu exista solutie decat sa faci pana la urma contract cu ei si macar sa bagi anunturile dupa gustul tau sau orientarea blogului.


Si cam ce apare pe la mine?

E cazul sa-mi cumpar un domeniu propriu?

..................................................................................................................................................................

4 comentarios:

copilarim dijo...

eu nu vad reclama! era inainte cu contoarul acela (sau cui ii zice o problena ca apareau reclame) dar acum e ok.
:)

catalina stanescu dijo...

mie aseara mi s-a spus.

nu e o problema ca blogul meu ar face bani, dar sa stiu si eu:)

nu e convenabil sa se abuzeze de un spatiu zis al tau si sa se faca bani pe spatele tau si tu sa nu stii nimic.

poate ma razgandesc si-mi bag adsense si va spun si voua daca iese ceva din asta sau nu!:))

copilarim dijo...

Daca bagi ad sense e posibil sa te trezesti ca iti apar reclame la chestiuni cu, care nu vei fi de acord. Nu stiu daca poti alege tu ce reclame sa apara. Si dupa ce ca iti apar pe blog sa nu te alegi cu nimic...:))

Anca dijo...

Eu am vrut sa-mi pun adsense si nu mi-au acceptat blogul din cauza continutului (cred ca anumite contoare de trafic sau asa ceva). Daca intri la Dashboard si apoi Monetize acolo ai optiunea Remove adsense. Nici eu nu vad nimic la tine pe blog, sigur se referea la anunturi Adsense sau la linkurile puse de tine catre alte bloguri?