viernes, 30 de marzo de 2012

FELICITARI, TAGURI, CRICUT

Cu ceva timp in urma va spuneam ca mi-am cumparat un cricut, am reusit in sfarsit sa-l scot din cutie si sa tai cate ceva cu el; este o masina care iti ofera multe multe posibilitati, totul e sa fii creativ, sa te atinga din plin inspiratia si sa ai...time :), de toate duc un pic de lipsa, dar mi ales de timp!

Iata cum am folosit hartia cu iepurasi - la aceste taguri vesele de primavara, neterminate de altfel, dar le-am tras repede o foto ca azi am o zi plina ; floricica verde taiata cu cricutul,  floarea mare este perforata, iar hartia un pic embosata pe margini



Si tot cu cricutul am decupat elementele pe care le-am folosit pentru a crea aceste  doua felicitari, sa fie pace in lume !! si sa aveti un weekend cu mult soare!




nu uitati de puisori, avem deja juma de gradinita, va astept la concurs!

12 comentarios:

copilarim dijo...

stiam eu ca e o jucarie frumoasa :D
sa o stapanesti sanatoasa. Abia astept sa vad ce mai faci:))

Amy Crafts dijo...

vai de mine ce masinarie tare! daca as aveam asa o jucarie n-as mai sti nici de casa, nici de masa.
ai facut lucrari superbe. sa te bucuri de ea!

Veronica dijo...

foarte frumoase. La cat mai multe :)

carmendana dijo...

sa stapanesti sanatoasa jucaria! Cand ma fac mare, imi iau si eu una :)

catalina stanescu dijo...

va multumesc mult!

corina dijo...

Deosebite lucrari!!!!

kiddo dijo...

Sa o folosesti sanatoasa si la cat mai multe idei si timp! Sunt tare, tare dragute felicitarile, ultima imi place in mod deosebit!

luckyrock dijo...

ai o adresa de mail la care poti fi contactata?

DulceaMeAcasa dijo...

Sa fie pace, pace si sa ne iubim!!!
Exact acolo e gandul nostru de pace de aici de la Ploiesti...catre voi. Ai o jucarie minunata. Sa realizezi visele creative e...un vis implinit.
Bravo!!!

anca dijo...

Frumoase lucruri ai realizat,iar masina cu adevarat folositoare,spor si timp sa ai!!

cecile dijo...

de unde ai cumparat cricutul? esti in ro? eu am gasit doar craft robo cu vreo 500 euro si mor :(

catalina stanescu dijo...

cecile, mise pare foarte scump.

eu l-am cumparat prin cineva din belgia, m-a costat 250€, dar inca nu-l folosesc la maxima potenta; de fapt, aproape nu-l folosesc deloc;il mai pastrez in speranta ca intr-o zi imi va servi; daca nu, il vand.