martes, 19 de junio de 2012

TATTING / GHEMULET INCALCIT

De curand am facut un schimb cu Alexandra, Ghemulet Incalcit, eu i-am oferit un colier de fetru, ea mi-a daruit un semn de carte si o bratara lucrate cu tehnica tatting, tehnica pe care e acum o descopar prin Aexandra si care ma fascineaza, adica m-am indragostit de ceea ce rezulta din tatting, adevarate bijuterii, delicatese, multumesc din suflet Ghemulet, iti doresc multa inspiratie si la cat mai multe astfel de minunatii, amandoua vor fi pretuite, atat bratara turcoaz cat si semnul de carte care are deja un loc special in albumul facut catalinei de ziua ei, album care sper sa-l fotografiez pana spre seara si sa vi-l arat si voua!

Acestea fiind spuse, iata aici cadoul meu!





2 comentarios:

ghemulet dijo...

Elena cat ma bucur ca a ajuns cu bine la tine....MA bucur tare tare mult ca iti place si sa porti bratara sanatoasa iar semnul sa il folosesti ca sa nu uiti cele mai frumoase randuri :).Multumesc si eu :)

DulceaMeAcasa dijo...

Ce rasfat la voi aici!!!