miércoles, 11 de julio de 2012

WEEKEND IN CASTELLON

De ce iubesc Castellonul?!

Castellon  este primul oras in care am locuit cand am ajuns in '99 in Spania...

Imi amintesc ca primele fotografii aici le-am facut imbratisand palmierii:) , iar apoi cu porumbeii care umpleau pietele vechi, istorice , cu fantani arteziene si portocali, cu terase linistite si miros de mare; aici ne-au ramas prietenii , aici am nascut-o pe Miri, sunt multe alte amintiri care ne leaga de acest loc, as scrie indelung, dar pierd timp si eu de fapt vroiam doar sa consemnez ca am petrecut acest weekend  in Castellon cu prietenele mele bune si dragi, Adi si Gabi, ne-am simtit super bine si sper sa revenim pana la sfarsitul verii!

Asa ca , Adi, Gabi, pupici, am cateva fotos cu voi, le las aici , amintire!

Cititorilor mei dragi salutari de asemenea, maine va arat ce am pregatit pentru Rux!


1 comentario:

copilarim dijo...

Dar este chiar frumos acolo!!! :D Mi-e un dor de mare!! Dar de fapt cel mai tare imi lipseste aerul curat. Daca nu ar fi atata poluare as fi peste tot acum.. hihihi!!