martes, 23 de octubre de 2012

TAG HANDMADE /MIC TUTORIAL

Febra tagurilor?! Poate!:)

M-am gandit la ceva simplu de realizat, de efect, ceva pe care puteti sa improvizati din plin, sper sa va placa!

Aveti nevoie de o eticheta de haina pe care cu ocazia aceasta o veti pune din nou in circuit, un strop de cafea, foarfeca, culori cerate sau carioci, daca folositi distress cu atat mai bine, stampilute pentru decorat (sau orice altceva:), o frunza uscata...



Eu am creat patru taguri, dar azi am sa va arat doar unul , nu am reusit sa le fotografiez pe toate; etichetele pot fi de diferite forme si marimi, ideal cat mai cartonate

 Desfaceti  partea hartiei imprimata; cu cat se va desface mai  "smotocit" cu atat mai bun efectul, ideea este sa obtinem o oarecare textura

 Pregatiti o cescuta mica de cafea sau ness prin care veti trece rapid eticheta "jumulita":), vom obtine astfel o culoare asa cum un vis vintage:) nu intarziati foarte mult cu hartia, prea uda nu o veti mai putea lucra; sau daca aveti rabdare puteti astepta sa se ususce sau o puteti calca cu fierul de calcat


Acesta este rezultatul! Daca doriti un efet mai intens, preparati afeau mai concentrata...eu asa imi imaginez ca ar fi...


 Cu lama foarfecii, franjurati pe margini, hartia umeda va va permite sa modelati dupa plac


 De acum puteti  decora ! Eu am folosit o stampiluta de cauciuc  si aceasta frunza uscata pe ale carei nevuri am dat in prealabil cu o carioca pe baza de apa






Rezultatul final, mult succes!
 

3 comentarios:

Paula dijo...

Interesante tehnici. Bine de stiut ;)

Gianina dijo...

Aaaa,deci tu ai stampila cu porumbei ca i-am tot vazut in lucrarile tale...si eu visez la niste stampile...poate ne dai niste ponturi daca n-avem stampile ce facem...
Felicitari pentru ideile tale creative!

catalina stanescu dijo...

da, am o stampiluta cu porumbei si este de la un set de stampile al fetitei mele:)

am sa caut, stiu ca revista atelier are un articol foarte bun depre stampile handmade