lunes, 5 de noviembre de 2012

FELICITARE CU MACI



7 comentarios:

Angi dijo...

Oricum,macii sunt printre florile mele preferate ,dar felicitarea este superba.Pupici

copilarim dijo...

Sau cum aduce Elena vara in casa:P

Veronica dijo...

ce frumoasa e imaginea :) tu ai facut-o? e superba, felicitari!!

catalina stanescu dijo...

Angi,si mie imi plac macii,sunt asa fragili, multumesc!

Rux, da, varatica:)! pup!

Vero, multumesc mult , da, am folosit diverse pensule digitale pana am ajuns la forma asta,nici nu stiam ca o sa fac maci,apoi am imprimat si am tras repede o felicitare! pupici!

carmendana dijo...

Este asa de frumoasa! Meriti si mai multe felicitari pt ca tu ai facut macii!

catalina stanescu dijo...

carmen, imbratisare calda!

ileana-carmen dijo...

Buna Elena.
Nu am mai vorbit de mult, am trecut prin multe...
Imi place aceasta felicitare, e foarte delicata si sincer as dori sa pot ajunge la maiestria ta digitala...vreodata. Imi pare rau ca am ratat concursul cu pietrele vopsite, poate as fi reusit sa fac ceva dragut. Iti doresc toate cele bune.