sábado, 15 de febrero de 2014

MIC JURNAL

A trecut repede aceasta iarna, neasteptat...de fapt , nu a trecut inca:) Mi-e dor de primavara, ar fi singura care mi-a mai ramas de vazut dupa  ani departe de casa.


                            anne julye aubry


Uneori sunt la marginea lucrurilor, le privesc ca printr-o fereastra. Dincolo de fereastra   oamenii sunt minusculi, alteori uriasi; uneori parca sunt si eu acolo, printre ei.

  anne julye aubry


Observ oamenii care iubesc pisicile. Si cainii. Mereu ma intreb de ce eu nu. Desi de la o vreme simt tot mai des ca intr-o zi o voi avea nevoie de o pisica, sa o iubesc, sa o inteleg. Cred ca as fi undeva in miezul unui mister. 


 Sandra Dieckmann
 
O priveam pe Cata si era acolo in secunda aceea ceva unic , am rupt clipa aceea din timp si i-am spus: tu aici ramai, asa , nici mai mult , nici mai putin...si am plans ca trebuie sa crestem.

No hay comentarios: